Tuesday 1 May 2012

pengalaman yg xdpt di elakkan...


Hello..hello..hello..
nak tw x? aku telah mengalami satu pengalaman ngeri...
hmmm...pengalaman tu ialah xcident moto!!

xtw la pe rsenye ble kne langgar ngan kete...
sbb mse tu aku pengsan..
ttbe bngon da kat spital..hahahahaha....
ni lar yg pertama..huhu...

so,skrg terpkse lar aku tahan rindu nk jmpe buah aty aku...hmmmm :-(
tangan aku patah..so xbleh wt pape ag...
tpi pape pown aku ptot bersyukur sbb idop ag an..huhuhu..
pape je la aku nie...hehehehe...

yg aku rsau nie klu socso xdpt..
hmm,,rugi ar aku dok uma..hahahahaha..
da lar kne langgar,siot tol...
aku baru je nk g amek ujian komputer tok lesen..hahaha..
klu x skrg aku da de L!!!
bnde da nk jd ek..nk wt cne tol x?
redha je la..huhu...

k r..nk tw maklumat lanjut mengenai pengalaman aku??
jgn segan komen ea..huhu..ok..daa...
Assalamualaikum.

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright 2011 © Hafiz_Fieza's Blog